Reference

„Divadlo v angličtině se synovi moc líbilo, především hry, které jste v angličtině hráli na začátku pololetí."

K. Gilová

„Dcera je v kurzu spokojená a myslím si, že se méně bojí vyjadřovat se i za cenu chyb, což je v pořádku. Líbí se mi, že chce mluvit a že se jí Vaše kurzy líbí."

G. Kolínová

„S výukou i lektorkou angličtiny jsme velmi spokojeni."

M.Kolodrubcová

„S Výukovou agenturou máme pozitivní zkušenost už třetím rokem. Služeb jejich lektorů využíváme opakovaně pro doučování našich dětí. Velice oceňujeme flexibilitu a spolehlivost jak lektorů, tak společnosti jako takové. Vážíme si vstříctnosti lektorů a vnímáme i příznivou zpětnou vazbu ze strany dětí. Výuková agentura nám pomohla připravit dcerku k úspěšnému složení přijímacích zkoušek na víceleté gymnázium. Výukovou agenturu doporučujeme jako důvěryhodného partnera."

Jirka a Stáňa Fatorovi

„Můj syn, Adam měl od první třídy problémy se psaním a především s opisy textu. Ve druhé třídě absolvoval vyšetření v PPP, cvičil KUPOZ a byl přijat do jazykové školy. Nebyl typický jedničkář, byl hodně hravý, brzy se přílišným učením unavil. Skutečné problémy nastaly na 2. stupni. Začala se mu plést angličtina s němčinou, diktáty se červenaly a pak přírodopis a tzv. poznávačky. Adam viděl na obrázku muchomůrku červenou, ale nedokázal to napsat. Opět PPP. Adamovi diagnostikovali hraniční dysortografii, oslabenou grafomotoriku, špatné obrazové rozlišování. Tyto děti neumí napsat to, co umí. Je to pro ně velmi frustrující. Adam začal o sobě říkat, že je nejhorším žákem ve škole. Vyhledala jsem doučování u jedné nejmenované agentury. Koncem roku mi bylo jasné, že to byla špatná volba, když jsem od doučujícího často slyšela:" zbývá nám ještě čtvrt hodiny, co budeme dělat"?

Nakonec jsem získala kontakt na Výukovou agenturu vedenou Matějem Šachem. Od prvopočátku se mnou Matěj velmi dobře komunikoval, sám mi telefonoval, jak jsem s lektorem spokojená. Nejdřív k nám přišel Štěpán (němčina), pak Míša kvůli diktátům. Oba byli vždy nadmíru připraveni. Zapisovali si poznámky o tom, co Adam často pletl. Pokud již hodina uplynula a oni ještě pracovali s Adamem, nikdy doučování nepřerušili. Adam má od té doby vyznamenání a myslím, že si začal hodně věřit. Kvůli dysortografii jsem ho na doporučení nedala na víceleté gymnázium, přestože zkoušky udělal a dnes vím, že to bylo správné rozhodnutí. A tak k nám přibyla Klárka (angličtina), protože Adama čekají zkoušky na gympl.

Štěpán, Míša a dnes i Klárka se stali součástí mé rodiny. Já to tak cítím, protože vím, že s nimi je Adam v té nejlepší společnosti. Všichni tři mu předávají ve svých osobnostech veliký vzor. Jsou nadaní, pilní, kultivovaní, studují na vysokých školách. Osobně si jich velice vážím, často na ně myslím a děkuji jim, za vše, co pro Adama udělali.

Výuková agentura vedená Matějem Šachem je pro mě ohromným životním dárkem. I pro Adama, i když o tom asi ještě neví, a je na něm, jak tento dárek využije. Tak nám držte palce.

Míšo, Klárko, Štěpáne, Matěji, ze srdce Vám všem děkuji."

Martina


Váš názor nás zajímá, napište nám.